wtorek, 2 kwietnia 2013

more spring

u mnie świeci słońce,więc nie jest zle,oczywiście spoglądanie na termometr znacznie psuje humor.
Ja byłam tak ubrana na śniadaniu w Wielkanoc,oczywiście miałam długie  spodnie-czarne rurki.
+jestem wkurzona jakością moich zdjęć :x,starałam się,aby to w miarę dobrze wyglądało,mam nadzieje,ze to Wam aż tak bardzo nie przeszkadza .


Zachęcam do komentowania,na pewno się odwdzięczę .


Bluzka:private shop-nie wiem jaka firma
Spodenki:from england
Torebka:sh,DIY
Buty:CCC

18 komentarzy:

  1. Fajne , fajne ...


    my-pencil-and-my-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nie przeszkadza. : )
    U nas dzisjan też promyki słońca. o.O Małe , ale są ! : )
    Śliczna stylizacja. *.* Spodenki ! Buty. ; ) Śliczne. : )
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i praktyczna stylizacja :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny zestaw, jesteś urocza!
    obserwuję oczywiście!

    www.anjamon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje bardzo :))
    bardzo fajny look.

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za komentarz :)
    cudowny zestaw:* i ogólnie świetny blog. na pewno będę wpadać częściej<3
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny zestaw! *__*
    obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely outfit! The t-shirt with the collar is beautiful, and the DIY bag is really cool! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw! Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the color on that top! Thanks for sharing! I just came across your blog and I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog and (if you like) following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomity zestaw, najbardziej spodobała mi się bluzka i buty :)
    Również obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the collar on this shirt! Great girly casual look! I came across your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit me at : the daily savant : and (if you like) follow with GFC and Blog Lovin'!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje, zapraszam teraz do mnie :)

    http://embui-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous outfit!
    you look lovely <3

    http://www.candyliquor.co.uk
    UK High Street Fashion Blog
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna bluzeczka, ale nogi to Ty masz cudowne!!!
    może obserwujemy?
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń