niedziela, 19 maja 2013

My morning routine

Dzisiaj pokaże Wam parę produktów do mojego makijażu.Bez obaw,na co dzień,do szkoły używam dosłownie połowę tego co mam :D


1.Garnier-Upiększający krem BB 5 w 1
Już od dawna się na niego czaiłam,oczekując dużo.Ujednolica odcień skóry,ładnie pachnie i dobrze nawilża.Niestety strasznie zapycha i po kilku dniach lekko mnie wysypało.Efekt rozświetlonej skóry w moim przypadku nie wygląda ładnie,zwłaszcza,że mamy cieplejsze dni i jest to po prostu niechlujne.
Biedronka,ok17 zł,dla porównania w naturze kosztuje ok.23 zł

2.Rimmel-Stay Matte-19.90 Natura
3.Kredka do oczu-Lovely-ok.4zł-Rosmann-Jest świetna,robi delikatną kreskę,oczywiście zależy to również od siły nacisku,ja staram się żeby dawała efekt na prawdę lekkiego makijażu oczu, i super się w tym sprawdza.
4.Serum do rzęs 3 w 1-Eveline-Biedronka -używam go jako bazy pod tusz i wydaje mi się,że rzęsy są nieco mocniejsze niż kiedykolwiek
5.Korektor do brwi-Eveline-Rosmann,ok13zł-jest również w wersji brązu,optycznie reguluje brwi i je przyciemnia
6.Błyszczyk-Eveline-Biedronka ok 7zł
7.Korektor pod oczy-Lovely-Rosmann ok 7zł-od wieeeków szukałam czegoś,co zakryje mój odwieczny kompleks-cienie pod oczami. No i mam! Polecam Wam dziewczyny ;*
8.The Rocket Volum Express-Maybelline -Rosmann-ok.26.89zł
9.Isana-pomadka ochronna-Rosmann
10.Kuleczki brązujące-Avon

3 komentarze:

  1. Świetny blog. ;)

    Chciałabym zaprosić Cię do mnie :) Jeśli spodoba ci się mój blog będzie mi miło jeśli dołączysz do obserwatorów, kiedy to zrobisz powiadom mnie o tym - odwdzięczę się tym samym :)
    p0li5h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się nad tym kremem BB bo szukam czegoś lekkiego, ale widzę, że to nie to niestety;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam krem BB i tusz do rzęs :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń