niedziela, 2 czerwca 2013

Mini haul

W dzisiejszym poście pokażę Wam parę rzeczy,które kupiłam wczoraj oraz kilka dni temu,kiedy obowiązywała -40 procentowa zniżka w Rossmannie.


 T-shirt-Bershka

 Bluzka-Bershka


 1 .Synergen-antybakteryjny puder-używam go już od dawna i jestem zadowolona :)-ok10zł regularna cena
2. Lovely-Mineralny róż do policzków 01-ok.10zł
3. Lovely-Lakier do paznokcinr 156 ok.5zł
4. Miss sporty-Szminka 021
5.Pędzel do nakładania różu ok.9zł
6. Miss sporty-Mini-Me eye liner-ok 10zł

Ziaja-Balsam brązujący i relaksujący-używam go od dwóch dni zawsze po myciu i przed spaniem,efekt świetny! Tylko trzeba pamietać,aby nie przesadzić ;D

8 komentarzy:

  1. Fajne te rzeczy ;)

    Obserwujemy? Zajrzyj do mnie i daj znać a się odwdzięczę ;33
    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowee rzeczy :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe ciuchy.:) fajny blog.:)

    Obserwuję bloga od dawna i liczę że się zrewanżujesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega spodniczka i bluzka neonowa <3
    love it! :)
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :)

    ZAPRASZAM :D http://camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super ubrania ;)

    zapraszam do mnie
    http://alexianja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny ten neonowy top, najbardziej urzekł moje serce ;)

    zapraszam do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo to zakupy udane :3 Pierwsze zdj.. niby takie zwykłe pokazanie ubrań, ale ma w sobie coś więcej! :D

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam:
    merysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń